Out of order

Men tjena. Har tagit mig hem från skolan och väntar på att vi (jag och pappa) ska åka till hans kompis som säljer bland annat dykarutrustning och leta efter cyklop och simfötter till oss. Man åker ju inte till medelhavet förgäves ;-) 
 
Stallet i tisdags = inge' bra. Tyckte jag, innan min ridlärare sade något om lektionen som fick mig att bli mer motiverad än någonsin. Det enda jag kan säga är att slit och vilja lönar sig.  Hann tyvärr inte ta någon bild :-( Men jag hittade min jacka!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu