Udda

Alltså, i förrgår var jag med om en väldigt konstig sak. Jag satt och tittade på tv på nedersta våningen, med flera fönster och ytterdörren öppen. Det var halvmörkt, lite svårt att se runtomkring. Då ser jag en skugga som fladdrar till vid jackorna. Jag trodde såklart att det var en jacka som rörde sig, eftersom det blåste. Så jag struntade i det. Men några sekunder efter går en liten siluett med svans förbi framför tv:n! Det var en katt! Den hade gått upp för trappan och in i mitt hus! Jag ställde mig upp och viftade åt den, den stelnade till någon sekund och sprang sedan ut. Jag tror den slog i något påväg ut, för det small till....
 
Jag kan tillägga att det var en riktigt sorglig film jag satt och tittade på. Fy alltså... The last song tror jag den hette. Den rekommenderas om du känner för att gråta en skvätt.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu