Är det sommar nu?

Godmorgon! 2:a juni idag då, och det är officiellt sommar. Och det känns! Och syns. Äntligen säger jag bara! Sommar'n, du är välkommen!
 
Gårdagen då, vände jag blad i almanckan och cyklade jag till stan vid 15.30 ungefär och knallade runt en stund på marknaden, tittade på Zillah & Totte, kollade på byxor som jag ska gå förbi och köpa på måndag och hade grillkväll med tjejerna. Idag blir det att plugga till prov och läxor, lika bra att köra på på slutspurten innan jag får sommarlov. Ha en bra söndag!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu