Helgen

Hej på er! Hann ju inte lägga ut dessa två bilder från den 6 juni, men de kommer nu istället. Vi firade inte speciellt mycket, det blev bara jag, mamma och pappa som åt god mat och hade mysigt. På fredagen åkte vi till min morbror som bor på landet norr om Borås, och grillade, spelade kubb och kollade in alla deras djur. Bilder kommer i ett annat inlägg!
 
Igår skulle vi egentligen åkt till Borås igen och shoppat, mamma och jag, men eftersom vi redan hade varit i Borås tyckte vi det var onödigt att åka dit igen, så vi åkte upp till Ullared istället. Se vad jag köpte här
 
Om en stund ska jag iväg och cykla ut till landet igen, och plocka blommor till skolavslutningen. Kameran hänger med! Nu har sommaren äntligen kommit...
 
Canon eos 600D | Canon 50mm f/1,8


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu