Fredag!

Näst bästa dagen på veckan. Skyndade att gå hem för att... jag ville hem. Köpte en vitamindricka på vägen. Sitter nu och väntar in fredagkvällen med lite musik och påskgodis :)
 
Nästa vecka blir det praktik i fyra dagar, på Karlssons Varuhus. Det var mitt tredje-val om man säger så, så jättenöjd blev jag inte. Men det får gå! Nästa gång hoppas vi på ett bättre ställe.
 
Snart är det ju påsk och påsklov! Och sedan är det ju faktiskt inte jättelångt till jag ska åka utomlands... en månad ca. Det ska bli riktigt skönt med lite äkta värme. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu