Blandat

Hejsan. Lite ont om skrivande här, det ska det försöka bli ändring på. Jag har mått lite halvkasst så det är lite därför. Nog om ursäkter. Jag sitter nu och försöker lära mig en sång till musiken i skolan imorgon, tur att det bara är jag hemma. För det låter inte bra... Annars i veckan har jag hunnit packa färdigt till resan, och jag har också bestämt mig för att inte ta med min systemkamera för stölderna är enorma. Om jag ska ha med den måste jag bära på den hela tiden, och eftersom den är ganska tung så väljer jag att lägga den hemma. Men - jag har ju min mobil! Om det finns tillgång till internet eller wi-fi ska jag försöka lägga upp något här. 
 
Nästa vecka blir väldigt lugn, någon teater och annat skulle vi se vilket gör att vi missar flera lektioner plus att vi är lediga torsdag & fredag :-)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu