Fredag!

Jag absolut älskar fredagar! Även om jag har gjort två prov idag så har dagen varit ganska lugn. Jag blev ganska trött när jag kom hem så jag tog en kaffe och en chokladboll (någon mer än jag som dricker kaffe då & då?) så nu är jag pigg igen!
 
Imorgon blir det marknad och karneval med några stycken, och jag ska försöka få med mig ett par vita jeans och kanske någon slags blus hem. I bästa fall hittar jag en klänning! En bild från hemkunskaps-avslutningen ↓
 

Postat av: Tuuli Elmgren

Jättefin blogg, ha en trevlig kväll!

2013-05-31 @ 19:14:12
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Lydia

Fin blogg! Skulle betyda mycket om du tittade in på våran och lämnade en kommentar :)

2013-06-01 @ 09:12:01
URL: http://teeamjump.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu