Långhelg

Gårdagen började med att jag vaknade vid 07.35, för min väckarklocka hade strejkat. Jag stressade som en idiot och mamma skyndade sig att släppa av mig vid skolan och jag kom dit tio i. När jag kom till skolan fick jag reda på att vi inte började förens 08.15 pga. en arbetsmarknads-dag, alltså hade jag stressat helt i onödan. Fast jag är ändå ganska förvånad att jag lyckades klä på mig, äta frukost, packa ihop min väska och diverse läxor och borsta tänderna på lite mindre än en kvart. 
 
 
I tisdags red vi utomhus. Svettigt som jag vet inte vad. Men det var himla skönt. Min häst var halt så jag fick rida en annan, som jag inte ridit så mycket innan, men de få gångerna som jag hade det hade det gått riktigt dåligt... Men inte nu! :-) Vänster varvet var knepigt, medan höger varvet gick jättebra och med lite kämp och slit så fungerade allt superbra. Jag kan tänka mig rida henne fler gånger. Hon är väldigt skumpig och har ett stort steg innan hon kommer igång och arbetar, och i första galoppen höll jag på att tappa mina glasögon för att jag först inte hittade rytmen. HAHAHA tänk hur det såg ut!! 
 
 
Nu dyker det lite blandade bilder här, haha. Nu kommer jag inte vara hemma på en vecka så det kommer att vara lite tomt här. Ha det så bra alla! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu