Lite blandat

Canon eos 600D | Tamron 18-200 mm f/3,5-6,3
 
GODDAG. Idag har jag praktiserat näst sista dagen på Enehagen, imorgon blir sista. Sedan är det bara tre veckor kvar till sommarlovet, ungefär, lite mindre till och med. Gött asså! Jag har funderat på att göra om lite här på bloggen så det ser lite somrigare ut, så vi slipper den gråa blåa färgen som bara påminner om negativa saker... som snö. Och kyla. 
 
Imorgon är det fredag, då har jag tid att pilla med lite sådant. 
 
Bild ifrån i tisdags, då jag red dressyr på madonnan här. På den bilden ser hon lite ut som en giraff, haha!! Och örona framåt för en gångs skull (just ögonblicket när jag skulle ta bilden - såklart...). Alla möjliga övningar lyckades vi klämma in under en timma, jag kommer inte ens ihåg allt vi gjorde...Det gick väldigt bra iallafall, skönt att sitta på henne igen efter allt som kommit emellan. Typ att jag har varit borta och hon har varit halt osv. Nästa vecka taggar vi hopp.

Postat av: Jenny

Vad härligt och höra att det gick bra på dressyrpasset ! Är detta din egna häst? Oavsett vad så var hon riktigt fin:)

2013-05-25 @ 22:10:01
URL: http://narkeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu