Lever livet

Idag har jag varit sund. Jag kommer att förbli väldigt sund ifrån nu, för pappa har lovat mig en fet grej om ett år om jag börjar träna. Kan inte vänta!

Så istället för att jogga idag så bestämde jag mig för att gå, eller gå med ett snabbare tempo dvs. powerwalka, men ville inte göra det ensam så Celine hängde på. Jag har mått lite halvkasst nu det senaste, därför gick jag istället.

Nu i helgen har släkten kommit hit och firat påsk och min syrras födelsedag. Då har vi snackat utlandsresa bland annat. Idag har jag även hunnit med att prova ut lite sommarkläder och lyssnat på sommarsånger. Någon mer som längtar efter sommaren??





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu