Augusti

Nu har augusti kommit, och vädret är bättre än bra. Bortsett från igår då, då det regnade och åskade. Men annars har det varit runt 25 grader och sol ett tag nu, bland annat så var det det när jag var på High Chaparral i torsdags. Se bilder här
 
Bara två veckor kvar på sommarlovet nu, och det har gått himla fort. Även om mitt sommarlov inte blev riktigt som planerat, så har jag haft det väldigt bra. Semester, släkt, bad, hav, slapp och sol. Jag får försöka hinna med att göra det jag skulle göra på sommaren på hösten istället. Jag har inte skrivit så mycket om vad jag skulle göra, eftersom det inte blev av. 
 
Fast helt ledsen ska man ju inte vara för att det snart är skolstart, även träningarna för höstterminen börjar ju samtidigt. Jag har fått lite nya tider och så, så det ska bli spännande att få träffa lite nytt folk och framförallt nya hästar. Intressant!
 
Canon eos 600D | Canon 50mm f/1,8

Postat av: Mathilda

Sv; haha visst är jag proffsig ;) Lillfis hälsar <3

2013-08-17 @ 11:23:59
URL: http://nattstad.se/Mathildajohanssson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu