Campat

Guten abend. Det senaste dagarna har varit svårt att få tag på en dator, jag har nämligen åkt iväg och campat. Och den dåliga blogg appen var ingen idé. Jag har befunnit mig i bland annat Mölle, Skummeslöv & Halmstad. Braiga sommarställen + släkt + bra väder = inte dåligt alls! Jag har glott i museér och kollat in en fyr, samt grillat och badat i havet. Såklart har kameran hängt över axeln den mesta av tiden. 
 
Imorgon ska jag hälsa på min faster och hennes nya hundvalp. Den är så himla söt, så kameran får följa med. Nu börjar det bli ordning på huset här hemma också. Förutom att vi bara har en dörr. Och ingen trappa...
 
Lite bilder.
 
Canon eos 600D | Canon 50mm f/1,8


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu