Falsterbo Horse Show

Canon eos 600D | Tamron 18-200 mm f/3,5-6,3

Igår åkte jag ändå ned till Falsterbo kl 06:30 på morgonen, och var framme vid 09:40. De första tävlingarna började vid kl. 10:00, tog mest kort vid hopp-arenan för det var där vi hade bokat biljetter. Men jag hann även ta några bilder på dressyren, dock blev det lite taskig bakgrund där jag stod. 
 
Bland de som red såg jag Rolf-Göran Bengtsson (de två första bilderna) och Henrik von Eckerman (femte bilden (tror jag)) bland många andra. Jag hann se lite andra kändisar också ;-)
 
Det enda jag fyndade bland alla stånd var ett par ridstövlar (som jag suktat ett tag efter). Men jag tror att de var någon centimeter för korta, även om jag fick hjälp att prova ut rätt. Köpte tre par strumpor till.
 
Idag ska jag rensa bland alla bilder som knäpptes igår. Och imorgon ska jag hämta mina nya glasögon! :-)

Postat av: Tove

Åh vad avis jag blir när jag ser bilderna! Ville också vara där... Fina var de i alla fall ;)

2013-07-17 @ 18:43:31
URL: http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu