Lov...

Hejhej. Man gör inte så mycket nu när man är ledig, så det finns inte så mycket att skriva om. Man kan ju uppdatera lite med bilder då och då, tror jag ska göra det istället. Om inget jätte-intressant händer som jag bara måste skriva om. 
 
Absolut ingenting har jag faktiskt inte gjort, jag har jobbat in lite pengar från i tisdags tills idag genom att bland annat rensa lite (ganska många, runt 50 st) kontors-pärmar med gamla ritningar och diverse papper, städat på kontoret och sorterat lite, som jag kallar det, "pluttar" (vet faktiskt inte vad det är för något, något till sladdar...) i nummerordning. Jag ska jobba lite imorgon med, så jag har lite i plånboken till på lördag. Då bär det av till Falsterbo! Jag längtar som bara den :-)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu