Sol, värme & renovering

Det är sjukt hur varmt det är ute! Det gäller att njuta medan det är det. Det blir antingen att åka till Borås eller Gränna dessa varma dagar, själv hoppas jag turen går till Gränna. Vi får helt enkelt se, kameran åker med i vilket fall. Jag måste dokumentera somrarna så man har något att bläddra igenom när det är snö och kallt ute...
 
Just nu får jag inga sovmornar längre, för vi håller på att renovera utsidan av huset. Eftersom "innerteglet", isoleringen och fasaden är borta låter det jättehögt utifrån när de "grejar". Men men, det är väl bara bra att jag inte sover bort halva dagarna... Köket och vardagsrummet ska också få sig en upp-fräschning, två nya soffor till vardagsrummet och kanske en ny spis + golv till köket. Sedan mamma satte eld på halva köket för ett tag sedan känns det behövligt med icke brännskadad köksinredning...
 
Nähäpp, nu ska jag städa mitt rum och ladda min kamera. Samt gå runt och glo lite nu när jag ser så bra igen, kolla in mina nya glasögon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter till nästa gång

E-postadress: (visas ej på bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu